Kotkan-Haminan seudun koulutuskuntayhtymä hakee uuteen tehtävään aikaansaavaa taloushallinnon tekijää talous- ja hallintopalveluihin vakituiseen työtehtävään pitkäaikaisen tiiminjäsenemme tilalle.
Tehtävän päätoimipaikka on Kotekon kampus Kotkassa. Työ mahdollistaa osittaisen etätyön erikseen sovittaessa.
Taloushallinnon asiantuntijana toimit tärkeässä roolissa talouden ja hallinnon tehtävissä osana koulutuskuntayhtymän talous- ja hallintojohtajan luotsaamaa talous- ja hallintopalvelut-tiimiä. Pääset mukaan alkavaan taloushallinnon järjestelmävaihdosprojektiin sekä tekijäksi uudistuvissa Ekamin hankinnoissa. Tehtäviisi kuuluu mm. ostolaskujen- ja tilausten käsittely, kassajärjestelmän pääkäyttäjyys sekä muita talouden ja hallinnon tehtäviä. Tehtävän tarkempi sisältö ja painotus muokkautuvat aiemman kokemuksesi ja osaamisesi sekä omien kiinnostuksenkohteittesi perusteella. Työssäsi onnistumista tukee ja varmistaa osaava ja kannustava tiimisi.
Edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa tutkintoa, talouden prosessien ymmärrystä ja aiempaa työkokemusta talouden tehtävistä useamman vuoden ajalta. Tehtävässä vaaditaan sujuvaa työskentelyä talouden ja hallinnon järjestelmien parissa, huolellisuutta, tarkkuutta ja kykyä toimia sovittujen aikataulujen puitteissa. Työkokemus ostotoiminnasta katsotaan eduksi.
Menestyt tässä tehtävässä, mikäli sinulla on kykyä ja halua kääriä hihat ja tehdä sekä rutiinitehtäviä että olla kehittäjänä mm. hyödyntäen automatisaation mahdollisuuksia. Odotamme sinulta oma-aloitteista, aktiivista, asiakaslähtöistä otetta työhön sekä hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja. Sinulla on kyky pitää tarvittaessa monta asiaa liikkeessä ja useat langat käsissä ja pystyt puuttumaan tarvittaessa asioihin jämäkästi ja rohkeasti. Hahmotat helposti oleelliset asiat ja osaat suunnata työpanoksesi tärkeisiin priorisoituihin asioihin. Toimit tehokkaasti niin itsenäisesti kuin osana tiimiä.
Tarjoamme sinulle
- mahdollisuuden päästä tekemään monipuolisia taloushallinnon työtehtäviä
- hyvän työyhteisön ja tiimin tuen
- etätyömahdollisuuden ja liukuvan työajan
- Smartum-edun, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä kattavat työterveyspalvelut
- julkisen sektorin lomat
Sinustako joukkoomme tulevaisuuden tekijöiden tekijä? Tule Ekamiin arvojemme mukaisesti onnistumaan yhdessä!
Tehtävässä on kuuden (6) kuukauden koeaika. Palkka ja palvelussuhde-ehdot määräytyvät KVTES:n mukaisesti. Työaika on toimistotyöaika (36,25 h/vko).
Opinto- ja työtodistukset pyydetään haastatteluun kutsuttavilta hakijoilta. Valitun tulee esittää viimeistään palvelukseen tullessaan hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä alaikäisten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. (KVTES I luku 9 §, Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä, 2, 3 ja 6 §:t)
Tehtävään haetaan ensisijaisesti sähköisesti. Apua hakemuksen jättämiseen saat osoitteesta hr-palvelut@ekami.fi tai numerosta 040 185 4506 (arkisin klo 9-15). Paperihakemus ja CV on mahdollista lähettää osoitteeseen Kotkan - Haminan seudun koulutuskuntayhtymä, Kymenlaaksonkatu 29, 48100 Kotka.
Kotkan-Haminan seudun koulutuskuntayhtymä hakee uuteen tehtävään aikaansaavaa taloushallinnon tekijää talous- ja hallintopalveluihin vakituiseen työtehtävään pitkäaikaisen tiiminjäsenemme tilalle.
Tehtävän päätoimipaikka on Kotekon kampus Kotkassa. Työ mahdollistaa osittaisen etätyön erikseen sovittaessa.
Taloushallinnon asiantuntijana toimit tärkeässä roolissa talouden ja hallinnon tehtävissä osana koulutuskuntayhtymän talous- ja hallintojohtajan luotsaamaa talous- ja hallintopalvelut-tiimiä. Pääset mukaan alkavaan taloushallinnon järjestelmävaihdosprojektiin sekä tekijäksi uudistuvissa Ekamin hankinnoissa. Tehtäviisi kuuluu mm. ostolaskujen- ja tilausten käsittely, kassajärjestelmän pääkäyttäjyys sekä muita talouden ja hallinnon tehtäviä. Tehtävän tarkempi sisältö ja painotus muokkautuvat aiemman kokemuksesi ja osaamisesi sekä omien kiinnostuksenkohteittesi perusteella. Työssäsi onnistumista tukee ja varmistaa osaava ja kannustava tiimisi.
Edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa tutkintoa, talouden prosessien ymmärrystä ja aiempaa työkokemusta talouden tehtävistä useamman vuoden ajalta. Tehtävässä vaaditaan sujuvaa työskentelyä talouden ja hallinnon järjestelmien parissa, huolellisuutta, tarkkuutta ja kykyä toimia sovittujen aikataulujen puitteissa. Työkokemus ostotoiminnasta katsotaan eduksi.
Menestyt tässä tehtävässä, mikäli sinulla on kykyä ja halua kääriä hihat ja tehdä sekä rutiinitehtäviä että olla kehittäjänä mm. hyödyntäen automatisaation mahdollisuuksia. Odotamme sinulta oma-aloitteista, aktiivista, asiakaslähtöistä otetta työhön sekä hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja. Sinulla on kyky pitää tarvittaessa monta asiaa liikkeessä ja useat langat käsissä ja pystyt puuttumaan tarvittaessa asioihin jämäkästi ja rohkeasti. Hahmotat helposti oleelliset asiat ja osaat suunnata työpanoksesi tärkeisiin priorisoituihin asioihin. Toimit tehokkaasti niin itsenäisesti kuin osana tiimiä.
Tarjoamme sinulle
- mahdollisuuden päästä tekemään monipuolisia taloushallinnon työtehtäviä
- hyvän työyhteisön ja tiimin tuen
- etätyömahdollisuuden ja liukuvan työajan
- Smartum-edun, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä kattavat työterveyspalvelut
- julkisen sektorin lomat
Sinustako joukkoomme tulevaisuuden tekijöiden tekijä? Tule Ekamiin arvojemme mukaisesti onnistumaan yhdessä!
Tehtävässä on kuuden (6) kuukauden koeaika. Palkka ja palvelussuhde-ehdot määräytyvät KVTES:n mukaisesti. Työaika on toimistotyöaika (36,25 h/vko).
Opinto- ja työtodistukset pyydetään haastatteluun kutsuttavilta hakijoilta. Valitun tulee esittää viimeistään palvelukseen tullessaan hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä alaikäisten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. (KVTES I luku 9 §, Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä, 2, 3 ja 6 §:t)
Tehtävään haetaan ensisijaisesti sähköisesti. Apua hakemuksen jättämiseen saat osoitteesta hr-palvelut@ekami.fi tai numerosta 040 185 4506 (arkisin klo 9-15). Paperihakemus ja CV on mahdollista lähettää osoitteeseen Kotkan - Haminan seudun koulutuskuntayhtymä, Kymenlaaksonkatu 29, 48100 Kotka.
Lisätietoja antaa talous- ja hallintojohtaja Tuija Korpela puh. 050 593 7353, tuija.korpela@ekami.fi.
Jätä soittopyyntö vastaajaan.
Kotkan - Haminan seudun koulutuskuntayhtymäkonserni (Ekami) järjestää laadukkaita ammatillisen koulutuksen ja työpajatoiminnan palveluja seudun nuorille, aikuisille ja työyhteisöille. Kuntayhtymän tulosalueita ovat Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto, Rannikkopajat sekä yhtymäpalvelut. Ekami-konsernissa opiskelee vuosittain noin 8000 opiskelijaa. Rannikkopajat järjestää nuorten ja aikuisten työpajatoimintaa sekä etsivää nuorisotyötä yli 1000 asiakkaalle vuodessa. Kotka-Haminan seudun koulutuskuntayhtymän muodostamaan konserniin kuuluvat myös henkilöstön kehittämis- ja koulutuspalveluja tarjoava Etelä-Kymenlaakson aikuiskoulutus Oy (Ekami Consulting Oy) sekä teknologiateollisuuden oppimisympäristöjen kehittämistä toteuttava Primus High Tech Oy. Ekamilla on kolme kampusta: Koteko, Malminki ja Hamina; henkilöstöä koulutuskuntayhtymässä on noin 350.
Henkilöstöetuina tarjoamme mm. lounasruokailumahdollisuuden henkilöstöhinnoilla ja lakisääteistä laajemman työterveyshuollon sekä Smartum-edun liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointipalveluihin. Ekamin työntekijöiden käytössä olevat maksuttomat kuntayhtymän liikuntapaikat sekä monipuolinen tyhy-toiminta edesauttavat henkilöstön hyvinvointia niin töissä kuin vapaalla. Laadunhallinta Ekamissa perustuu ISO 9001 laatujärjestelmään ja ISO 14001 ympäristöjärjestelmään. Ekami on julistautunut nikotiinittomaksi.
Location
Kymenlaaksonkatu 29
48100 Kotka
Other Information description
Kotkan - Haminan seudun koulutuskuntayhtymä
Kotkan - Haminan seudun koulutuskuntayhtymä
Kotkan - Haminan seudun koulutuskuntayhtymä
Kotkan kaupunki
Kymenlaakson hyvinvointialue
Kotkan kaupunki
Kotkan kaupunki
Kuntarekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.
Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om hur det är att arbeta på kommunsektorn och välfärdsområdena.
Åt arbetsgivarna – kommunerna, städerna, samkommunerna, kommunägda företag och välfärdsområdena – erbjuder Kuntarekry programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering samt åt vikariehanteringen.
Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.
Feedback om webbplatsen kan skickas till adressen: tuki@kuntarekry.fi eller form
Kuntarekry
FCG Finnish Consulting Group Ab
browser-warning-description