Palvelupäällikkö, Yhteiset asiakaspalvelut
Asiakaspalvelupäällikkö - Tule kehittämään kuntamme asiakaspalvelua!
Haluatko olla mukana rakentamassa asiakaslähtöistä ja vaikuttavaa palvelukokemusta kuntalaisille?
Etsimme ASIAKASPALVELUPÄÄLLIKKÖÄ vahvistamaan ja kehittämään Sipoon kunnan asiakaspalvelun kokonaisuutta.
Asiakaspalvelupäällikkönä vastaat kunnan asiakaspalvelutoiminnan strategisesta ja operatiivisesta johtamisesta. Johdat asiakaspalvelutiimiä ja kehität palveluprosesseja monikanavaisessa toimintaympäristössä yhteistyössä kunnan eri toimialojen kanssa.
Tehtävänäsi on varmistaa, että kuntalaiset ja sidosryhmät saavat sujuvaa, saavutettavaa ja asiakaslähtöistä palvelua - oli kyse sitten asiointipisteestä, puhelinpalvelusta tai sähköisestä asioinnista.
Keskeisiä vastuualueita:
• Kunnan asiakaspalvelun kokonaisuuden suunnittelu ja kehittäminen
• Monikanavaisten asiakaspalveluratkaisujen ja sähköisten asiointipalveluiden kehittäminen
• Asiakaspalvelustrategian toteuttaminen ja laadun seuranta
• Asiakaspalautteen keruu ja analysointi
• Henkilöstön esihenkilötehtävät ja osaamisen kehittäminen
• Yhteistyö kunnan sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa
Odotamme sinulta:
• Soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. hallinto, johtaminen, palvelumuotoilu)
• Kokemusta asiakaspalvelun johtamisesta ja kehittämisestä, mielellään julkiselta sektorilta
• Esihenkilöosaamista ja hyviä vuorovaikutustaitoja
• Ymmärrystä sähköisistä asiointipalveluista ja asiakaslähtöisestä palvelumuotoilusta
• Kehittämismyönteistä ja ratkaisukeskeistä työotetta
• Sujuvaa suomen ja ruotsin kielten suullista ja kirjallista taitoa. Muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tarjoamme sinulle:
• Merkityksellisen työn kuntalaisten palvelun parissa
• Mahdollisuuden vaikuttaa kunnan asiakaspalvelun kehitykseen ja tulevaisuuteen
• Osaavan ja yhteistyökykyisen työyhteisön
• Mahdollisuuden etätyöhön ja joustaviin työaikajärjestelyihin
• Kunnallisen virka- ja työehtosopimuksen mukaiset edut (KVTES)
Toimi on vakituinen ja alkaa 1.8.2025. Palvelusuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaisesti. Koeaika on kuusi kuukautta. Valitun on esitettävä hyväksyttävä lausunto terveydentilastaan.
Hakemus ja ansioluettelo pyydetään jättämään 11.06.2025 klo 16.00 mennessä ohessa olevan linkin kautta tai sivuiltamme www.sipoo.fi/rekry . Alkuperäiset opinto- ja työtodistukset esitetään mahdollisen haastattelun yhteydessä.
Palvelupäällikkö, Yhteiset asiakaspalvelut
Asiakaspalvelupäällikkö - Tule kehittämään kuntamme asiakaspalvelua!
Haluatko olla mukana rakentamassa asiakaslähtöistä ja vaikuttavaa palvelukokemusta kuntalaisille?
Etsimme ASIAKASPALVELUPÄÄLLIKKÖÄ vahvistamaan ja kehittämään Sipoon kunnan asiakaspalvelun kokonaisuutta.
Asiakaspalvelupäällikkönä vastaat kunnan asiakaspalvelutoiminnan strategisesta ja operatiivisesta johtamisesta. Johdat asiakaspalvelutiimiä ja kehität palveluprosesseja monikanavaisessa toimintaympäristössä yhteistyössä kunnan eri toimialojen kanssa.
Tehtävänäsi on varmistaa, että kuntalaiset ja sidosryhmät saavat sujuvaa, saavutettavaa ja asiakaslähtöistä palvelua - oli kyse sitten asiointipisteestä, puhelinpalvelusta tai sähköisestä asioinnista.
Keskeisiä vastuualueita:
• Kunnan asiakaspalvelun kokonaisuuden suunnittelu ja kehittäminen
• Monikanavaisten asiakaspalveluratkaisujen ja sähköisten asiointipalveluiden kehittäminen
• Asiakaspalvelustrategian toteuttaminen ja laadun seuranta
• Asiakaspalautteen keruu ja analysointi
• Henkilöstön esihenkilötehtävät ja osaamisen kehittäminen
• Yhteistyö kunnan sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa
Odotamme sinulta:
• Soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. hallinto, johtaminen, palvelumuotoilu)
• Kokemusta asiakaspalvelun johtamisesta ja kehittämisestä, mielellään julkiselta sektorilta
• Esihenkilöosaamista ja hyviä vuorovaikutustaitoja
• Ymmärrystä sähköisistä asiointipalveluista ja asiakaslähtöisestä palvelumuotoilusta
• Kehittämismyönteistä ja ratkaisukeskeistä työotetta
• Sujuvaa suomen ja ruotsin kielten suullista ja kirjallista taitoa. Muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tarjoamme sinulle:
• Merkityksellisen työn kuntalaisten palvelun parissa
• Mahdollisuuden vaikuttaa kunnan asiakaspalvelun kehitykseen ja tulevaisuuteen
• Osaavan ja yhteistyökykyisen työyhteisön
• Mahdollisuuden etätyöhön ja joustaviin työaikajärjestelyihin
• Kunnallisen virka- ja työehtosopimuksen mukaiset edut (KVTES)
Toimi on vakituinen ja alkaa 1.8.2025. Palvelusuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaisesti. Koeaika on kuusi kuukautta. Valitun on esitettävä hyväksyttävä lausunto terveydentilastaan.
Hakemus ja ansioluettelo pyydetään jättämään 11.06.2025 klo 16.00 mennessä ohessa olevan linkin kautta tai sivuiltamme www.sipoo.fi/rekry . Alkuperäiset opinto- ja työtodistukset esitetään mahdollisen haastattelun yhteydessä.
http://www.sipoo.fi
https://www.sipoo.fi/palvelu/sipooinfo/
Lisätietoja tehtävästä antaa arjen ja vapaa-ajan toimialajohtaja Jukka Pietinen etunimi.sukunimi@sipoo.fi
Sipoossa on erinomaiset mahdollisuudet työhön ja asumiseen. Voimakkaasti kasvava Sipoo tarjoaa henkilöstölleen mielenkiintoisen ja monipuolisen työympäristön. Panostamme toimiviin työtapoihin, laadukkaisiin palveluihin sekä kuntalaisten ja koko henkilöstön osallistamiseen ja hyvinvointiin. Sipoon kunnan palveluksessa työskentelee noin 900 henkilöä.
Tule sinäkin meille töihin!
Location
Lukkarinmäentie 2
04130 Sipoo
Other Information description
Sibbo kommun
Sibbo kommun
Kuntarekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.
Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om hur det är att arbeta på kommunsektorn och välfärdsområdena.
Åt arbetsgivarna – kommunerna, städerna, samkommunerna, kommunägda företag och välfärdsområdena – erbjuder Kuntarekry programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering samt åt vikariehanteringen.
Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.
Feedback om webbplatsen kan skickas till adressen: tuki@kuntarekry.fi eller form
Kuntarekry
FCG Finnish Consulting Group Ab
browser-warning-description