Haemme hallintosihteeriä kaupungin elinvoimapalveluiden toimialalle hallintopalveluihin vakinaiseen työsuhteeseen 11.8.2025 alkaen tai aloitus sopimuksen mukaan.
Tarjoamme sinulle näköalapaikan kaupungin keskushallinnon tehtävissä. Pääset työskentelemään vastuullisiin toimistoalan työtehtäviin huipputiimissä, mukavien ja kannustavien osaajien keskellä. Tule mukaan osaavaan joukkoomme mielenkiintoisiin ja monipuolisiin hallintotehtäviin!
Hallintosihteerinä teet toimistoalan vaativia ammattitehtäviä. Keskeisenä tehtäväalueena on kaupungin hallintopalveluiden toimialoille tarjoamat tukipalvelut, jossa tässä tehtävässä hallintosihteerin erityisenä vastuupalvelualueena on viranomaispalveluiden ympäristöterveydenhuollon (elintarvike- ja tupakkavalvonta, terveydensuojelu ja eläinlääkintähuolto) ja ympäristönsuojelun tukipalvelut ja toimistotehtävät.
Tehtävä sijoittuu kaupungin konsernipalveluiden hallintopalveluun ja keskeisenä tehtävänä on kaupungin keskushallinnon toimisto- ja tukipalvelutehtävät, kuten kaupungin kirjaamon ja diaarin hoitaminen sekä päätöksenteon tuen tehtävät, kuten viranhaltijapäätösten valmistelu sekä viranhoitomääräysten ja työsopimusten valmistelu- ja toimeenpanotehtävät.
Työtehtäviisi kuuluu monipuolisesti myös erityisesti viranomaispalveluiden laskutusta sekä asiakasneuvontaa. Laskutus sisältää laskujen asiatarkastusta ja tililöintiä (mm. hallintopalveluiden laskujen asiatarkastusta, viranomaispalveluiden tehtäviin liittyvät eläinlääkäreiden päivystyslaskut ja valvontaeläinlääkäreiden korvaushakemukset). Tehtävät sisältävät lisäksi kaupungin kirjaamon ja asianhallinnan ylläpidon tehtäviä, asioiden kirjaamisen sekä asioiden elinkaaren hallintaan liittyviä tehtäviä, koordinointia ja ohjeistusta.
Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto tai aikaisempi opistoasteinen tutkinto.
Soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus (ammattiopisto-, opisto- tai korkeakoulututkinto) ja riittävä työkokemus.
Toivomme kykyä itsenäiseen työskentelyyn, joustavuutta, hyviä organisointitaitoja ja oma-aloitteisuutta. Katsomme eduksi kokemuksen asianhallinnasta, kirjaamisesta sekä päätöksenteon tukipalveluista, kuten viranhaltijapäätösten tai työsopimusten ja virkamääräysten valmistelusta, sekä viranomaispalveluiden toimialan tuntemuksen. Mahdollinen toimielintyöskentelykokemus on hyödyksi. Perehtyneisyys ympäristöterveydenhuoltoon ja ympäristönsuojeluun katsotaan eduksi.
Arvostamme lisäksi Dynasty-asianhallintajärjestelmän hallitsemista, kokemusta laskutuksesta, Rondon sekä ympäristöterveydenhuollon valtakunnallisen tietojärjestelmän VATI:n laskutuspuolen käyttökokemusta, ja hyviä tietoteknisiä taitoja. Tehtävässä toivomme ymmärrystä tiedonhallinnasta sekä tiedonhallintamallin tuntemusta. Tehtävässä menestyminen edellyttää huolellisuutta, paineensietokykyä, monien asioiden hallintaa ja organisointikykyä sekä asiakaspalveluhenkisyyttä, erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja englannin kielen taitoa.
Sovit tiimiimme, koska sinulla on positiivinen työskentelyote, kehittämismyönteinen asenne ja olet motivoitunut uusiin työtehtäviin perehtymiseen, uusien asiakokonaisuuksien omaksumiseen ja niissä määrätietoiseen työskentelyyn. Sinulla on halu auttaa työyhteisöä onnistumaan omalla panoksellasi ja myös halu jakaa omaa osaamistasi muiden kanssa.
Meillä on myös osaava ja innostava työyhteisö tukenasi arjen tilanteissa.
Tehtävässä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.
Palkkaus (tällä hetkellä 2750 €/kk) ja palvelussuhteen ehdot määräytyvät Kunta-alan virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaisina. Työaika on toimitotyöaika 36,25 tuntia viikossa.
Hakemukset tulee toimittaa 3.7. klo 12.00 mennessä. Haastattelut pyritään pitämään ma 7.7.- ke 9.7.2025, käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.
Kaupunkina tarjoamme kilpailukykyiset palvelussuhteen ehdot, hyvät henkilöstöedut (mm. ePassi ja työsuhdepolkupyöräetu) sekä mielekkään työympäristön. Meillä on hyvät mahdollisuudet etätyöhön, mikä helpottaa työn ja perhe-elämän yhteensovittamista. Henkilöstön työhyvinvointia ja osaamista kehitetään suunnitelmallisesti. Kouvolan kaupungin asukkaille tuottaa palveluja noin 2 700 työntekijää. Tärkein tavoitteemme työssämme on halu toimia kaupunkilaisten parhaaksi. Henkilöstövisiomme on: Rakkaudesta lajiin - me teemme Kouvolaa!
Haemme hallintosihteeriä kaupungin elinvoimapalveluiden toimialalle hallintopalveluihin vakinaiseen työsuhteeseen 11.8.2025 alkaen tai aloitus sopimuksen mukaan.
Tarjoamme sinulle näköalapaikan kaupungin keskushallinnon tehtävissä.
Hallintosihteerinä teet toimistoalan vaativia ammattitehtäviä. Keskeisenä tehtäväalueena on kaupungin hallintopalveluiden toimialoille tarjoamat tukipalvelut, jossa tässä tehtävässä hallintosihteerin erityisenä vastuupalvelualueena on viranomaispalveluiden ympäristöterveydenhuollon (elintarvike- ja tupakkavalvonta, terveydensuojelu ja eläinlääkintähuolto) ja ympäristönsuojelun tukipalvelut ja toimistotehtävät.
Tehtävä sijoittuu kaupungin konsernipalveluiden hallintopalveluun ja keskeisenä tehtävänä on kaupungin keskushallinnon toimisto- ja tukipalvelutehtävät, kuten kaupungin kirjaamon ja diaarin hoitaminen sekä päätöksenteon tuen tehtävät, kuten viranhaltijapäätösten valmistelu sekä viranhoitomääräysten ja työsopimusten valmistelu- ja toimeenpanotehtävät.
Työtehtäviisi kuuluu monipuolisesti myös erityisesti viranomaispalveluiden laskutusta sekä asiakasneuvontaa. Laskutus sisältää laskujen asiatarkastusta ja tililöintiä (mm. hallintopalveluiden laskujen asiatarkastusta, viranomaispalveluiden tehtäviin liittyvät eläinlääkäreiden päivystyslaskut ja valvontaeläinlääkäreiden korvaushakemukset). Tehtävät sisältävät lisäksi kaupungin kirjaamon ja asianhallinnan ylläpidon tehtäviä, asioiden kirjaamisen sekä asioiden elinkaaren hallintaan liittyviä tehtäviä, koordinointia ja ohjeistusta.
Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto tai aikaisempi opistoasteinen tutkinto.
Soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus (ammattiopisto-, opisto- tai korkeakoulututkinto) ja riittävä työkokemus.
Toivomme kykyä itsenäiseen työskentelyyn, joustavuutta, hyviä organisointitaitoja ja oma-aloitteisuutta. Katsomme eduksi kokemuksen asianhallinnasta, kirjaamisesta sekä päätöksenteon tukipalveluista, kuten viranhaltijapäätösten tai työsopimusten ja virkamääräysten valmistelusta, sekä viranomaispalveluiden toimialan tuntemuksen. Mahdollinen toimielintyöskentelykokemus on hyödyksi. Perehtyneisyys ympäristöterveydenhuoltoon ja ympäristönsuojeluun katsotaan eduksi.
Arvostamme lisäksi Dynasty-asianhallintajärjestelmän hallitsemista, kokemusta laskutuksesta, Rondon sekä ympäristöterveydenhuollon valtakunnallisen tietojärjestelmän VATI:n laskutuspuolen käyttökokemusta, ja hyviä tietoteknisiä taitoja. Tehtävässä toivomme ymmärrystä tiedonhallinnasta sekä tiedonhallintamallin tuntemusta. Tehtävässä menestyminen edellyttää huolellisuutta, paineensietokykyä, monien asioiden hallintaa ja organisointikykyä sekä asiakaspalveluhenkisyyttä, erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja englannin kielen taitoa.
Sovit tiimiimme, koska sinulla on positiivinen työskentelyote, kehittämismyönteinen asenne ja olet motivoitunut uusiin työtehtäviin perehtymiseen, uusien asiakokonaisuuksien omaksumiseen ja niissä määrätietoiseen työskentelyyn. Sinulla on halu auttaa työyhteisöä onnistumaan omalla panoksellasi ja myös halu jakaa omaa osaamistasi muiden kanssa.
Meillä on myös osaava ja innostava työyhteisö tukenasi arjen tilanteissa.
Tehtävässä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.
Palkkaus (tällä hetkellä 2750 €/kk) ja palvelussuhteen ehdot määräytyvät Kunta-alan virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaisina. Työaika on toimitotyöaika 36,25 tuntia viikossa.
Hakemukset tulee toimittaa 3.7. klo 12.00 mennessä. Haastattelut pyritään pitämään ma 7.7.- ke 9.7.2025, käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.
Kaupunkina tarjoamme kilpailukykyiset palvelussuhteen ehdot, hyvät henkilöstöedut (mm. ePassi ja työsuhdepolkupyöräetu) sekä mielekkään työympäristön. Meillä on hyvät mahdollisuudet etätyöhön, mikä helpottaa työn ja perhe-elämän yhteensovittamista. Henkilöstön työhyvinvointia ja osaamista kehitetään suunnitelmallisesti. Kouvolan kaupungin asukkaille tuottaa palveluja noin 2 700 työntekijää. Tärkein tavoitteemme työssämme on halu toimia kaupunkilaisten parhaaksi. Henkilöstövisiomme on: Rakkaudesta lajiin - me teemme Kouvolaa!
Lisätietoja tehtävästä antavat:
Saara Rahkonen-Rannikko, hallintojohtaja, saara.rahkonen-rannikko(at)kouvola.fi, p. 02061 59066
Hakemukset toimitetaan ensisijaisesti sähköisellä lomakkeella hakuilmoituksen kohdasta "Hae työpaikkaa" tai lisätietoja www.kouvola.fi/rekry.
Kouvola on aktiivisten ihmisten luonto- ja urheilukaupunki. Kouvolassa voit elää aktiivista ja laadukasta elämää hyvien palvelujen, harrastusmahdollisuuksien ja moni-ilmeisen luonnon keskellä. Arki sujuu ja asumisen unelmiin löytyy monipuolisesti vaihtoehtoja lähes 80 000 asukkaan kaupungissa. Myös liikenneyhteydet pääkaupunkiseudulle ja muualle Suomeen ovat hyvät. Kouvolan kaupunki on savuton työpaikka.
Tervetuloa osaajien joukkoon!
Location
Torikatu 10
45100 Kouvola
Other Information description
Kouvolan kaupunki
Kouvolan kaupunki
Kouvolan kaupunki
Kouvolan kaupunki
Kouvolan kaupunki
Kouvolan kaupunki
Kuntarekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.
Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om hur det är att arbeta på kommunsektorn och välfärdsområdena.
Åt arbetsgivarna – kommunerna, städerna, samkommunerna, kommunägda företag och välfärdsområdena – erbjuder Kuntarekry programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering samt åt vikariehanteringen.
Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.
Feedback om webbplatsen kan skickas till adressen: tuki@kuntarekry.fi eller form
Kuntarekry
FCG Finnish Consulting Group Ab
browser-warning-description